Handelsbetingelser

Generelle oplysninger


Bee Green

CVR nr.: 35772774
Gothersgade 11, 1123 København K
kontakt@beegreen.dk
Tlf.: 61738515

Bee Green har forhandlingen af Odylique i Danmark.

Betaling

På odylique.dk kan der betales med:
Dankort / visa
Bankoverførsel - Reg.nr.: 8010 - konto: 1588095
Gavekort udstedt af odylique.dk
obs! Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Varerne sendes når betalingen er modtaget.

Der tages ikke gebyr ved betaling på odylique.dk

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra odylique.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Levering

For at få din vare leveret skal du betale forsendelse. Forsendelsen afhænger af pakkens vægt og størrelse.
Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster:

  • fra 40 kr. uden omdeling
  • fra 60 kr. med omdeling

Der er gratis forsendelse ved køb for over 450 kr inkl. moms (uden omdeling kun)

Levering sker med Post Nord. Leveringstiden er 2-5 dage (til Bornholm må der påregnes et par dage ekstra). Vi leverer i Danmark. Hvis du ønsker levering til Grønland eller Færøerne, så send en mail og hør om prisen på fragten.

Hvis du ikke får besked fra Post Nord i løbet af 2 dage, om at din pakke er undervejs eller klar til afhentning, så kontakt os. Husk også at tjekke dit spam filter.

Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på odylique.dk
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

  1. får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis


Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en email til kontakt@odylique.dk. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Kun varer i ubrudt originalemballage tages retur.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Vi tager ikke gavekort retur.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 8 dage fra den dato, hvor vi har fået varerne retur. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:

Bee Green
Gothersgade 11
1123 København K

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller fakturaen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på odylique.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Vær i den forbindelse opmærksom på den begrænsede holdbarhed efter åbning, som er angivet på produktet.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Bee Green
Gothersgade 11
1123 København K

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på odylique.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Der indsamles ikke andre oplysninger end dem du selv oplyser.

Dit navn og adresse bruges til fakturering i vores regnskabssystem economics, som vores revisor har adgang til.

Dine oplysninger bliver aldrig videregivet til 3. part og du kan til enhver tid kontakte os og bede om at blive slettet fra vores system.

Dine oplysninger bliver slettet fra odylique.dk hvis du ikke har handlet hos os i mere end 2 år.

Læs mere her om vores cookie- og privatlivspolitik